작성자 : 관리자 / 작성일 : 2022-07-25 / 조회수 : 16,705
[영어]
To respond to other students’ inquiry faster and more effectively, we have created a new Q&A Board on our website where students can submit a question and receive an answer.
We kindly ask our exchange students to use the Q&A Board for any inquiry they may have as their emails will not be responded to from July 25, 2022. For the submission of requested documents, such as flight tickets, insurance, learning agreement (to be signed by a sending institution for European students), you may continue to use this email.
General inquiry about visa, housing, courses, scholarship, insurance, and etc. → Q&A Board
If you have a file/document to submit → mju_inbound@mju.ac.kr
[한글]
외국인 교환/방문학생들의 문의사항에 신속한 답변을 제공하기 위하여 명지대학교 국제교류처에서는 2022년 7월 25일부터 국제교류처 홈페이지의 Q&A 게시판을 통해서만 문의를 받게 되었음을 안내드립니다. 이메일 문의는 더 이상 회신을 받을 수 없으니 참고하시기 바랍니다. 단, 국제교류처에서 요청한 문서 (보험, 항공권 등) 또는 국제교류처 서명이 필요한 수학계획서 등을 제출하는 경우에는 이메일 제출이 가능합니다.
문의사항 (비자, 숙소, 수업, 장학금, 보험 등) → Q&A Board
제출할 서류가 있는 경우 → mju_inbound@mju.ac.kr